Casa adossada amb jardí privat i piscina comunitària a Llafranc, a només 400 m de la platja.
Descripció
Casa aparellada de 145 m² construïts, sobre una parcel·la de 400 m², situada a l'exclusiu residencial La Pastora. Piscina comunitària, àmplies zones enjardinades i ambient molt tranquil. Complex situat a pocs metres de la platja i el port de Llafranc.
L'habitatge es troba en un estat de manteniment excel·lent. Molt lluminosa gràcies a la seva orientació sud-est i es distribueix en dues plantes:
A la planta baixa trobem el saló-menjador amb sortida al porxo (20 m²) i al jardí. Cuina independent amb safareig, un dormitori doble i un bany complet.
Al pis superior hi trobem una habitació doble amb bany privat i accés a una terrassa, dos dormitoris dobles (un amb terrassa) i un bany compartit.
La casa disposa de jardí privat amb reg automàtic, aire condicionat amb bomba de calor, finestres de doble vidre, terres ceràmics i cuina equipada.
Inclou 3 places de garatge i un traster privat al pàrquing subterrani.
Vols rebre abans que ningú propietats com aquesta? El nostre equip comparteix una selecció privada cada mes.
Preu de Venda
Condicions d'aquesta tarifa
Condicions de cancel·lació
Sol·licitar informació
Si desitges més informació sobre aquesta propietat, si us plau, emplena el formulari:
Característiques
Tipus |
Villa |
|---|---|
Població |
Llafranc |
Zona |
Costa Brava |
Any de construcció |
2006 |
Habitacions |
4 |
Metres de l'immoble |
145 m2 |
Superfície de la parcel·la |
400 m2 |
Banys |
3 |
Garatge |
Si |
Piscina |
Comunitària |
Vistes |
Vista panoràmica |
Qualificació energètica
