CAL FEDERAL - CALONGE
- OBRA NOVA
- OBRES INICIADES
- LLIURE
Després de l’èxit de les dues primeres fases, presentem la tercera fase d’aquesta promoció exclusiva a Calonge: 8 nous habitatges d’obra nova que mantenen el mateix disseny i qualitat que tant interès han despertat.
Cada casa està pensada per a la teva comoditat:
- 4 habitacions
- 2 banys complets
- Jardí privat
- Plaça de pàrquing inclosa
No obstant, tot és possible: Consulta’ns per a més informació i descobreix totes les opcions de personalització disponibles.
El lliurament està previst per al tercer trimestre de 2027, oferint-te temps suficient per planificar la teva mudança i personalitzar la teva nova llar.
Ubicades en una zona tranquil·la i natural, a només 5 minuts de la platja, aquests habitatges us permetran gaudir de tot l’encant de la Costa Brava.
No perdis la teva oportunitat! Reserva ara en aquesta segona fase i assegura casa teva a Calonge al costat del mar.
- Promociona: Promocions Molina
- Comercialitza: Corredor Mató & Urbenia Serveis Immobiliaris
Contacta'ns
Si voleu més informació sobre aquesta promoció, si us plau, ompli el qüestionari:
Immobles de la promoció






















